sabienschurman.reismee.nl

kerstvakantie

24 december werd ik wakker met de grootste glimlach ever: ik ging naar huis!! In het weekend waren mijn au pair vriendinnen al thuis, dus zat ik echt af te tellen tot ook ik eindelijk ging. 's Ochtends heb ik de kindjes een knuffel gegeven en toen heeft mijn hostmom me naar het vliegveld gebracht. Om 12:20 vertrok ik richting Nederland...

Ik landde eerder dan verwacht, dus Mama, Sven en Kirsten waren nog onderweg (papa was aan het DJ'en). Geen hello goodbye momentje dus, maar toen Mama en Sven kwamen aanlopen zag ik dat ze Storm hadden meegenomen! Het is jammer dat ik hier geen filmpjes kan toevoegen, want hij werd heeelemaal gek toen hij mij weer zag en ik was ook heeeel blij om hem weer te zien ;)

Het was eerst heel gek om door de straat te lopen, te fietsen, thuis aan tafel te zitten en in mijn eigen bed te liggen (in Spanje heb ik een tweepersoonsbed, dan is een hoogslaper toch wel smal hahhaa. Ondertussen voelt het al weer heel normaal om hier te zijn. Het is zo fijn om overal Nederlands te horen en lezen, ik kan gewoon weer tv kijken en radio luisteren zonder moeite te doen om het te verstaan.

In de afgelopen twee weken wilde ik zoveel mogelijk dingen doen en met zoveel mogelijk vrienden afspreken. Ik ben onder andere een dagje naar Amsterdam geweest met de Kirstens, waar we naar het moco museum geweest zijn (echt een aanrader!) en het Amsterdams Winterparadijs. In het Amsterdams Winterparadijs hebben we geschaatst, een film gekeken in de zitzakken bios en warme stroopwafels gegeten (die echt zoooveel lekkerder was dan de stroopwafels uit de flying tiger in Santiago) Ook ben ik met Kayleigh in Delft geweest en ben ik uitgegaan in Den Haag met Romina. Met kerst waren we bij oma in Assen en met oud & nieuw waren we thuis. Op nieuwjaarsdag kwamen mn vrienden bij mij thuis voor een mini reünie. Zo fijn om iedereen weer even te kunnen zien!

Vandaag zijn we nog naar de Vang geweest om appeltaart te eten en we hebben net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen wie is de mol gekeken (wie denken jullie dat het is??). Straks mn spullen inpakken en dan ga ik morgen weer terug naar Spanje. Jammer dat ik afscheid moet nemen, maar ik heb ook wel heel veel zin om iedereen daar weer te zien.

Ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen gehad hebben, en ik wens jullie het beste voor 2019!
Mijn jaar is in ieder geval goed begonnen :)

Xx Sabien


Reacties

Reacties

Hetty

Hoi schattebol, een héél mooi, gelukkig, gezond en liefdevol 2019!!! Lekker om weer thuis verwend te worden door papa, mama, Sven én Storm he! En wat gaaf dat je al je vrienden weer hebt gezien! Ben blij voor jou lieve meid ?. Morgen weer naar Spanje... wil je nog wel terug, nu je iedereen weer het gezien en geknuffeld? Gek idee he....maar ik vind het wel super goed van jou dat je dit doet; lieve, stoere meid ?. Ik hoop dat je zometeen lekker zult slapen in je eigen bed, lekker thuis en ik wens jou voor morgen een veilige vlucht en een goede reis terug naar je au-pair familie in Spanje. Dikke kus van Hans en mij en tot de volgende keer lieverd. ❤️??

Ps: léuke foto’s heb je gemaakt!!! ???

Robert

:)

Hennie

Hee meisje, wij wensen jou een mooi avontuurlijk 2019 toe ! X

Ron en Mieke

Wat heerlijk om te lezen dat jij het zo fijn hebt gehad thuis en hoe leuk zo Nieuwjaarsdag te vieren !
Prachtige foto’s , mooie verhalen , wij wensen jou een super 2019 toe met heel veel gezondheid en geluk en mooie ervaringen , goede reis en hele dikke knuffel van alle Hoogelandertjes en tot horens ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active