sabienschurman.reismee.nl

Wanneer ga ik weg?

Gisteren heb ik op het strand, bij strandtent Twins, een feestje gevierd. Niet alleen omdat ik voor 9 maanden naar Spanje ga, maar ook omdat ik 18 geworden ben, mijn rijbewijs gehaald heb en geslaagd ben voor het VWO. Het was bijzonder dat er zoveel mensen waren en het was leuk om iedereen nog even te zien. Ik heb heel veel mooie cadeaus gekregen, waaronder een heel mooi fotoboek met herinneringen met mijn vriendinnen. Het boek staat vol met (gênante) foto's en grappige gebeurtenissen. Het einde van het boek is nog leeg, voor de herinneringen die ik Spanje ga maken.

Toen ik besloten had dat ik als au pair naar Spanje wilde gaan, heb ik trouwens iets grappigs meegemaakt. Ik was in Elburg (Gelderland) en ik zag twee leuke armbandjes. Op één van die armbandjes stond "sigue tus sueños". Het boeide me niet zo wat het betekende, de armbandjes waren leuk, dus ik kocht ze. Later besloot ik het toch even in te vullen op google translate. En wat bleek: het betekende "volg je dromen", in het Spaans! Ik heb nog zoiets grappigs meegemaakt, al lang voordat ik wist dat ik als au pair wilde gaan werken. Mn vriendinnen zeiden ooit tegen me: "Sabien, volg gewoon je hart!" Waarop ik antwoordde: "maar mn hart spreekt Spaans!" (want ik spreek geen woord Spaans, haha)

Vandaag heb ik contact gehad met het gezin in Spanje, en we hebben samen een datum afgesproken waarop ik vertrek. 5 september vlieg ik naar Spanje! Het wordt steeds concreter, maar ik merk dat ik het nog steeds niet echt spannend vind. Ik heb er enorm veel zin in en ik weet dat er misschien ook moeilijke momenten komen daar, maar dat laat ik maar gewoon op me af komen ;) Ik kreeg net een foto doorgestuurd van het strand, waar het gezin momenteel is, en ik kijk er nu al naar uit om daar straks bij te zitten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active